opc_loader

Menu

Let op, de Mijnhuidonline Black Friday deals met kortingen tot wel 60% gaan vanaf woensdag 20 november 08.00 uur van start!

 

Levertijden kunnen langer zijn dan u van ons gewend bent. Black Friday voorwaarden van toepassing*.

 

Bezorgen

U kunt uw bestellingen op verschillende manieren en momenten laten bezorgen in Nederland en België. Voor België gelden andere tarieven en bezorgmomenten dit wordt getoond tijdens het bestelproces.

Gratis bezorging

Vanaf € 40,- worden bestellingen gratis verstuurd, anders berekenen wij een schappelijke €3,96 aan verzendkosten. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur zijn geplaatst worden de volgende werkdag bezorgd. Kies uit bezorgmomenten van maandag t/m zaterdag en van ’s ochtends tot ’s avonds. De levertijd van de pakketjes kunnen tijdens selecte actieperiodes en feestdagen langer zijn i.v.m drukte bij de bezorgdienst.


PostNL biedt pakketten tweemaal aan op het opgegeven bezorgadres. De koerier zal uw pakket afleveren bij de dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt en een afhaalbewijs achterlaten indien hij of zij u het pakket tweemaal niet heeft kunnen overhandigen. U kunt het pakket afhalen bij een PostNL afhaalpunt op vertoon van uw legitimatiebewijs.

Levering op afhaallocatie

Wanneer u bestellingen liever wilt ophalen bij een PostNL afhaallocatie kunt u dit aangeven op de afrekenpagina.

Levering op werkadres

Wanneer u bestellingen liever op het werkadres wilt ontvangen kunt u dit aangeven tijdens het afrekenproces onder het kopje nieuw afleveradres. De bestelling wordt dan tijdig op het opgegeven werkadres afgeleverd. 

Orderstatus en verzendstatus

U kunt de orderstatus van uw bestelling(en) altijd vinden onder het kopje 'order status' in uw Mijnhuidonline account. Mocht de levertijd uitlopen, dan ontvangt u van ons tijdig bericht. Wanneer uw bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail met daarin een Track & Trace nummer van PostNL. Dit is meestal na 17.00. Hiermee kunt u de verzendstatus van uw pakket volgen op de website van PostNL.

Neem contact met ons op indien uw bestelling de status 'verzonden' heeft bereikt maar u ná 3 werkdagen het pakket nog niet heeft ontvangen. Wij zullen dan contact opnemen met PostNL en informeren naar de verzendstatus.