Artikel retourneren
Herroepingsrecht
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht zal het artikel met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan Mijnhuidonline.nl geretourneerd moeten worden.
Wilt u een artikel retourneren? Volg dan onderstaande stappen.
- Retouraanmelding
Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de volgende gegevens per mail naar: info@mijnhuidonline.nl.
- Naam
- Ordernummer
- EAN - Code van het artikel die u retour wilt zenden (nummer bij de streepjescode)
- Reden van retour (zie onderstaande retourredenen) - Verzendlabel voor retour
U ontvangt van ons een bevestiging van de retouraanmelding. U heeft dan nog 14 dagen om het artikel op eigen kosten retour te sturen. Als u een defect of verkeerd artikel heeft ontvangen dan krijgt u van ons een verzendlabel waarmee u de artikelen kosteloos kunt retourneren.
Retouradres
Mijnhuidonline
Antwerpenweg 10
7418 CR Deventer
- Terugstorten kosten
U ontvangt de kosten van het geretourneerde artikel binnen 14 dagen terug nadat wij de artikelen in goede staat hebben ontvangen. De reeds gemaakte verzendkosten voor de retour zijn voor eigen rekening.
- Plaats zelf een nieuwe bestelling
Wij verzoeken u om zelf een nieuwe bestelling te doen als u een ander product wilt ontvangen.
Retourredenen
- De bestelling is verkeerd of een of meer artikelen zijn defect
Allereerst onze excuses voor het ongemak! Volg binnen 14 dagen de bovenstaande stappen.- U ontvangt van ons een retourlabel waarmee u het verkeerde of defecte artikel kosteloos kunt retourneren.
- Wanneer u nog steeds het artikel wilt ontvangen kunnen wij deze opnieuw voor u bestellen. U kunt ook zelf opnieuw een bestelling plaatsen.
- Als uw hele bestelling verkeerd of defect is en u deze volledig retourneert krijgt u ook de verzendkosten teruggestort.
- Overige redenen voor retourneren
U betaalt zelf de kosten voor het retourneren. Raadpleeg voor de tarieven de website van uw vervoerder voor het verzenden van uw retourpakket.
Voorwaarde voor retourneren
- De verpakking van het artikel dat u retour stuurt is ongeopend, onbeschadigd en het artikel is ongebruikt. Verzegelde make-up of verzorgingsproducten die open zijn mogen niet geretourneerd worden i.v.m. hygiëne.
- De artikelen dienen als pakketpost geretourneerd te worden en niet als brievenpost. Dit is ter voorkoming van beschadigingen aan het artikel en de verpakking.
- U heeft uw artikel voor retour aangemeld bij de klantenservice. Zonder aanmelding wordt de retour niet in behandeling genomen. Zie het stappenplan voor retourneren.